Faq

nejčastěji pokládané otázky

Otázky a odpovědi

Běžná pracovní doba je od pondělí do pátku od 8 do 18h. Pokud však tento čas nevyhovuje, neváhejte nám zavolat. Často býváme v dílně i mimo pracovní dobu.

Nejjednodušší způsob je doprava autem. Pokud však potřebujete vyzvednout automobil a nemáte nikoho, kdo by vás dovezl v blízkosti našeho autoservisu je autobusová zastávka číslo 120  zastávka Za chalupami nebo Lochkov.

Platby přijímáme v hotovosti nebo převodem na účet. Platební karty nepříjímáme.

Kontrola je na místě každý rok, ideálně však každé jaro a zimu, jako příprava na tato roční období. U nás v autoservisu Vecko zběžně kontrolujeme stav vozidla při každém přezutí.

To záleží na závažnosti každé opravy. Snažíme se každý vůz odbavit co nejrychleji. Jakmile je provedena diagnostika a zjištění závady, ihned vás kontaktujeme a domluvíme se konkrétně na délce opravy.

Nejsme zaměření na žádný konkrétní typ značky, vítáme všechna osobní i užitková vozidla nezávisle na značce. Jsme nezávislý opravce.

Nejrychlejší způsob je telefonicky nás kontaktovat, rádi vás však objednáme i prostřednictvím emailu. 

Na našich stránkách máme přímo záložku s ceníkem, kde máme rozepsané jednotlivé služby a jejich ceny. Pokud vám není cokoliv jasné, neváhejte zavolat, rádi vám cenu sdělíme po telefonu.

Ano, ve výjimečných případech a po předchozí dohodě je to možné. Nevidíme to však rádi z důvodu možného pochybného původu.  Mějte však na paměti, že za kvalitu těchto dílů nemůžeme ručit ani se v tomto případě nevztahuje na opravu náš běžný ceník.

máte více dotazů?

Neváhejte nás kontaktovat