Faq
nejčastěji pokládané otázky
Otázky a odpovědi
Běžná pracovní doba je od pondělí do pátku od 8 do 18h. Pokud však tento čas nevyhovuje, neváhejte nám zavolat. Často býváme v dílně i mimo pracovní dobu.
Nejjednodušší způsob je doprava autem. Pokud však potřebujete vyzvednout automobil a nemáte nikoho, kdo by vás dovezl v blízkosti našeho autoservisu je autobusová zastávka číslo 120 zastávka Za chalupami nebo Lochkov.
Platby přijímáme v hotovosti nebo převodem na účet. Platební karty nepříjímáme.
Kontrola je na místě každý rok, ideálně však každé jaro a zimu, jako příprava na tato roční období. U nás v autoservisu Vecko zběžně kontrolujeme stav vozidla při každém přezutí.
To záleží na závažnosti každé opravy. Snažíme se každý vůz odbavit co nejrychleji. Jakmile je provedena diagnostika a zjištění závady, ihned vás kontaktujeme a domluvíme se konkrétně na délce opravy.
Nejsme zaměření na žádný konkrétní typ značky, vítáme všechna osobní i užitková vozidla nezávisle na značce. Jsme nezávislý opravce.
Nejrychlejší způsob je telefonicky nás kontaktovat, rádi vás však objednáme i prostřednictvím emailu.
Na našich stránkách máme přímo záložku s ceníkem, kde máme rozepsané jednotlivé služby a jejich ceny. Pokud vám není cokoliv jasné, neváhejte zavolat, rádi vám cenu sdělíme po telefonu.
Ano, ve výjimečných případech a po předchozí dohodě je to možné. Nevidíme to však rádi z důvodu možného pochybného původu. Mějte však na paměti, že za kvalitu těchto dílů nemůžeme ručit ani se v tomto případě nevztahuje na opravu náš běžný ceník.
máte více dotazů?
Neváhejte nás kontaktovat